söndag 13 december 2009

Stort TACK!

På träningen idag hade vi tema målvakt och alla som ville fick prova på att vara målvakt och göra lite nya övningar. Mot slutet fick några föräldrar prova på hur det kan vara att stå i målet och det gick över förväntan måste jag säga!

Jag vill också passa på att tacka alla för hösten som varit. Ni är alla suveräna ungar som jag tycker det är jätteroligt att träna i handboll.

Jag vill också tacka från djupet av mitt hjärta för den fina presenten som alla skramlat till - en korg full av choklad (precis vad jag behöver eftersom jag är så smal). Lyckas jag spara korgen till jul är detta en bedrift men jag ska göra vad jag kan. TACK TACK TACK!

Nu vill jag önska alla en riktigt god jul. Ta hand om er och njut av lovet och ledigheten. Vi ses igen - troligtvis den 10 januari men jag återkommer med information om våren innan dess.

/Andy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar