söndag 5 september 2010

8,5 personer på träningen

Idag var det 8 spelare nere på träningen och Oscar Engblom som också dök upp trots att han var sjuk. Sånt gillar jag!

Att vi bara var 8 stycken berodde på fotboll, sjukdom samt att några spelare var borta. Jag hade dock räknat med att vi skulle vara några fler då några glömde bort att höra av sig. Jag hoppas att ni i fortsättningen hör av er (antingen genom att ringa, sms eller e-mail) så att jag kan planera träningen därefter.

Det går som sagt bra att skicka e-mail, jag kollar av dessa några minuter innan träningen börjar.

De åtta tappra som var nere var Oscar M, Isak, Robin, Julle, Arvid E, Linus, Philip och Tim och det dessa grabbar körde på riktigt bra. Samma fokus på träningarna framöver och vi blir att räkna med! Nya tag på onsdag igen. Kl 17-18. Kom i tid och hör av er om ni får förhinder. Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar