söndag 13 mars 2011

Hyfsat DM

DM idag gick helt ok. Vi spelade fyra matcher och alla blev jämna. Dessvärre vann vi bara 2 av 4 matcher och vi blev trea i gruppen vilket gjorde att vi missade semi-finalen men jag är ändå rätt nöjd med grabbarnas insats.

Vi hade bra spel i många matcher och kantspelare lyckades mål också vilket var roligt.

Dessvärre har jag själv gjort bort mig. När jag kom hem ringde UIF's P98 och undrade vart vi höll hus. Vi skulle nämligen ha spelat match i Vassunda kl 15 och 16 med våra P99. Jag har totalt missat att det var matcher. Så här kan det bli när man har lite för mycket att tänka på. Jag ska försöka reda ut det här så att vi får spela matcherna en annan gång.

Nu är jag helt slut och tänker bara lata mig resten av dagen. Tack till dom som hjälpte till med sekretariatet under dagen.

MVH

Andy (klantot)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar