tisdag 16 mars 2010

DM för P99/00 i Enköping i helgen



På lördag är det dags för DM för P99/00 vilket ska bli superspännande. Vi kommer att spela på stor plan för första gången och dessutom kommer vi att använda en riktig handboll så det blirintressant att se hur det kommer att gå.

Jag har tidigare skrivit att vi samlas kl 8:45 men jag har beslutat mig för att skjuta på detta tills 9:00 istället eftersom det tar en stund att åka. Se till att komma i tid bara. De tider som gäller för dagen är dessa:

09:00 SAMLING
09:25 mot Enköping
10:15 mot Upsala SIF
11:05 mot Vassunda IF
12:20 mot HK71
14:10 Eventuellt SEMI-final
15:10 Eventuellt FINAL

Vi kommer alltså att spela mot P99 så det kan bli tufft men jag är som vanligt optimist och förväntar mig att alla spelare ger 110%, då kan vad som helst hända. Ta gärna med matsäck, vattenflaska och framför allt MATCHTRÖJA och SKOR! De två senare är direkt nödvändiga och har man inte dessa kan man inte räkna med att spela. Inför helgen har jag också beslutat mig för att låta Oscar Jansson ensam ta hand om målvaktsarbetet. Det har visat sig att de målvakter som fått stå flera matcher har lärt sig mycket på att spela flera matcher på en och samma gång så då vet ni hur jag tänker ifall någon undrar.

Vägbeskrivning hittar ni på bilden ovanför. För er som har GPS är det Torggatan 2 i Enköping som gäller. Se till att komma i säng tidigt på fredagen och ät gärna lite extra med kolhydrater några dagar innan för att få bra med ork under lördagen.

OBSERVERA att inga Pojkar -01 är med (förutom Oscar Wall) utan dessa är istället med på mini-DM som spelas helgen efter. Mer info om detta kommer så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar