onsdag 24 mars 2010

Tider klara för DM


Nu på lördag är det åter dags för matcher i MINI-DM. Denna gång med P00/01. Inga 99:or eller 98:or spelar alltså.

Hålltider för dagen:

13:00 samling i Vikingahallen (Märsta)
13:30 match mot HK71 på plan C
14:30 match mot Rimbo på plan C
15:30 match mot Skånela på plan B
16:30 match mot Irsta 2 på plan C

Inget slutspel alltså i mini-DM utan det fungerar som ett vanligt sammandrag.

Varje förälder ansvarar som vanligt för att sitt barn kommer fram till matcharenan och därifrån. Jag kommer som vanligt att skicka en kallelse via bokat.se till de berörda spelarna.

Ps. Fick mig en tankeställare igår då en kille som spelade innebandy kom fram till mig och frågade hur gamla vi var för han vill eventuellt testa. När jag gav honom en lapp med adressen till den här bloggen så frågade en av deras ledare om jag försökte värva spelare från honom fast grabben frågade själv. Alla ni som spelar handboll får mer än gärna spela andra idrotter, det är bara bra. Nästan alla de bästa idrottsmännen/kvinnorna har hållt på med flera sporter i sin ungdom. Krockar det någon gång kan man välja sport och är handboll inte första valet för er så är det ok i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar