torsdag 9 december 2010

Troligtvis julavslutning den 19 december

Hej alla glada! Jag hade tänkt att vi skulle försöka ha en julavslutning den 19 december på Fyrishov och att vi alla har en riktigt rolig förmiddag på äventyrsbadet. Lagkassan betalar detta evenemang.

Jag räknar med att vi är där mellan klockan 9 och klockan 12 på ett ungefär. Jag ber er att inte planera in något denna förmiddag så att så många som möjligt kan vara med. Jag kommer att skicka en förfrågan via bokat.se så att jag ser hur många det är som kan vara med.

Vi skulle ha haft matcher mot Enköpings och Upsala IF den dagen men Upsala IF har dragit ur sitt lag och därför skulle vi komma överens om en ny tid för matchen. Enköping hade redan föreslagit den 19 december (samma dag alltså!) dock utan att rådgöra med oss först. Jag försöker få dom att flytta matchen som alltså är för P00. Det känns onödigt att åka till Enköping för en enda match och då hoppas jag att vi istället kan flytta matchdatumet och istället spela två matcher samma dag för vi ska ändå möta dom den 27/3 2011. Vi får se hur det blir men det ska nog ordna sig.

Vi ses på söndagens träning hoppas jag!

/Andy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar