onsdag 8 december 2010

Usch vilken dålig träning!

Gårdagens träning var under all kritik. Det var en hel hög med ofokuserade spelare som sprang runt. Endast ett fåtal spelare försökte verkligen så vi hade ett snack efter passet.

Det vi pratade om var att när vi tränar så TRÄNAR vi. Vi har ju tillsammans kommit fram till att vi faktiskt VILL försöka bli bra och att målet är att bli bäst i Uppland - till att börja med. Då måste också träningarna vara därefter.

Vi har några få pass kvar den här terminen och jag vet att många av grabbarna precis som jag själv är inne i en rätt hektisk period men vi behöver likaväl vara fokuserade när vi är nere på träningarna.

Känner man att man inte är i form av någon anledning är det bättre att man stannar hemma från träningen. Jag förväntar mig 100% av de som kommer ner på träningarna och jag hoppas att vi skärper till oss tills på söndag.

Boka heller inte in något den 19/12 för då kommer vi att ha en liten alternativ aktivitet med laget som jag går ut med info om inom de närmsta dagarna.

Jag önskar P01 lycka till på lördag då dom har sammandrag i Grillby där Nordia arrangerar. Vi ses dock på söndag hoppas jag - med full fokus på träningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar