onsdag 20 oktober 2010

Rörig helg väntar

Nu till helgen så är det rörigt värre. Främst för P99 som har sammandrag i Sävjaskolans gymnastiksal. Problemet är att det är vi själva som arrangerar detta sammandrag (första och sista gången vi gör det i en annan hall än vår egen) vilket innebär en del problem.

Först och främst så är jag själv inte hemma den här helgen för jag ska bort på en weekend med min kära hustru. Jag hoppas på många föräldrar från P99 som känner sig redo att hjälpa till med lite av varje.

Det som behöver göras är följande:

Köpa in material till en provisorisk cafeteria
- brygga kaffe
- baka någon kaka eller två

Vi behöver också någon som kan gå runt och låsa upp omklädningnsrum till motståndarlagen.

Någon ser till att domarna får betalt (föreningen står för kostnaden)

Någon sköter matchklockan/sekreteriatet (man fyller i målskyttar, slutresultat osv)

Jag kommer att ta detta med alla innan det är dags för matcher men jag tänkte att det är lika bra att förbereda alla P99-föräldrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar